Pannkakor

Att steka pannkakor är bland det tråkigaste jag vet, men idag offrade jag mig :P
Jag blev så otroligt sugen på pannkakor idag på jobbet så jag tänkte överraska älsklingen idag när han kom hem (pannkakor älskar han nästan mer än mig.)
Jag hade en ganska trist dag på jobbet idag så bara tanken av hur glad han skulle bli fick mig på mycket bättre humör och klockan gick genast mycket fortare :)
Tyvärr fick jag ett sms när jag kom hem om att han skulle äta julbord idag med jobbet (han är inte den snabbaste på att uppdatera info.)
Upp som en sol och ner som en pannkaka ;)
Nu sitter jag och äter pannkakor med vovven istället (hon älskar pannkakor lika mycket som pappaskrutten.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0