Nere men nu uppe :)

På förmiddagen idag kände jag mig lite nedstämd, jag kunde inte alls sätta fingret på vad som var fel.
Jag hade städat och tvättat all tvätt och när detta är gjort brukar jag bli på bra humör för att det blir så fint hemma, men inte idag.
Jag åkte iväg för att titta lite bebiskläder för att förhoppningsvis bli lite gladare.
Jag fick med mig en kofta och en dreglis.
Sen skulle jag köpa en påse dumle med pepparkakssmak och självklart hade dom inte dom i butiken jag gick in i och jag orkade inte gå till en till så istället fick jag med mig hem en påse nötter.
Som tur var fungerade det lika bra ;)
Nu har vi precis haft sambons föräldrar och ena brorsan+sambo på besök och jag är nu mycket trött.
Trött men på betydligt bättre humör än innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0