Monopol

Igårkväll upptäckte jag att monopol-appen fanns gratis till iPhone så jag var bara tvungen att prova.
Man kan spela mot varandra via wifi så det hela slutade med att sambon och jag låg i sängen och spelade fram till kl 3!
Jag kan inte minnas när jag var vaken så länge :P
Självklart kunde jag inte sova längre bara för att jag var vaken längre så det får bli en liten lur på soffan senare sen :)
Innan det ska vi handla de sista julklapparna (jag antar att vi inte kommer vara ensamma) och ingredienser till lite julstök.
Jag tänkte att jag skulle locka fram lillpojken i J med att baka pepparkakor :)

Igår förresten var personalen på jobbet underbara och jag fick kramar när jag kom för dom förstod att jag haft en jobbig dag dagen innan.
Eftersom att det är skolavslutning på torsdag (och min sista vecka) tänkte jag köpa något fint till dom, men vad ska jag köpa?


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vad roligt då! :)

2011-12-17 @ 19:58:41
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0