Mera presenter

Idag var det fröknarnas tur att ge en present :)
Jag kommer sakna dom med otroligt mycket, men som sagt jag kommer ju att hälsa på dom.
Jag fick sluta lite tidigare så vid elva fick jag lite jullov :)
Det hela firade jag in med lite vila. Natten har varit lång och jag har varit vaken större delen av den, sen gick jag upp kl 6, så jag fick lov av mig själv att vila :)
Nu däremot har jag en lista att beta av.
Det ska bakas cookie dough bollar, dammsugas, diskas, tvättas och slå in de sista paketen och mitt i allt ska jag hinna äta med :)
Bara jag hinner med det mesta tills sambon kommer hem för då ska vi iväg för att köpa gran :)
Hinner jag så hinner jag, jag tänker då inte stressa!

(jag glömde posta inlägget förut och jag hann det mesta på listan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0