Mandeln

Tyvärr så hinner jag inte blogga så mycket nu när vi far fram och tillbaka.
Här kommer iaf en snabb uppdatering.

Gårdagen firades med sambons familj och idag ska vi fira med min.
Av J fick jag en jättefin symaskin, så klart med inslag av rosa :) och av mig fick han en appletv, så nu har vi en i sovrummet med :P
Annars fick vi lite smått och gott till köket som vi hade önskat oss.
Den bästa presenten som J lyckades med var nog att han fick mandeln i gröten!
Alla satt och skojjade om att det var hans tur nu och J svarade med att vifta bort det och säga att jag har silat min gröt så jag får den inte!
Men han fick den och förhoppningsvis blir det väl giftemål inom snar framtid ;)

Idag måste jag köpa papper nånstans för att slå in de sista klapparna, doppa godiset i choklad och göra en form janssons.

Det är nog lika bra att kliva upp så att jag hinner med allt!

God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0