Knäck

Det blev ingen julklappsshopping idag för J kände sig inte riktigt bra.
Istället åkte jag och handlade till pepparkaksbak och knäck.
Idag gjorde vi knäck och pepparkakorna tar vi imorgon :)
Nu är jag så trött att jag kan somna vilken sekund som helst, men som varje kväll har jag en lista på saker som måste göras innan jag får krypa ner.
Det spelar ingen roll vilken ordning jag gör dom, men varje kväll måste jag:
-mata djuren
-rasta daisy
-ta mina järntabletter
-täcka över soffan (det är två som gärna lägger sig i den när ingen ser.)
-smörja in magen (bara när jag är gravid)
-borsta tänderna

Har ni några rutiner som ni gör varje kväll?

Våran knäck (bilden hamnar tyvärr alltid sist när jag bloggar från mobilen.)


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande lillebror

Mumsigt!:)



Det är verkligen jättesnällt av dig! Lovelia har varit så extra känslig för allt nu o jag "hoppas" att det är tänderna som bråkar med henne...:(



Vi får ta o ses någon dag nu när vi har tid tycker jag!;)

2011-12-18 @ 21:05:53
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0