Kaos

Jag har haft fullt upp på jobbet i två dagar nu då de andra två ordinarie personalen är borta (en sjuk och en på semester.)
Jag har inget emot att jobba med vikarier men eftersom att dom inte vet vad som ska göras förens jag berättar så har jag en del att göra innan.
Så det tre personer förbereder innan fritids får jag nu stressa runt och göra.
Idag skulle jag haft egen planering så jag trodde att jag kunde pusta ut och fixa allt under den tiden men inte då!
Istället är en annan personal borta som jag fick hoppa in och arbeta för.
Så nu är jag hemma och slänger i mig mat för att jag ska hinna fixa det sista innan jag börjar igen.
Till råga på allt så gör sig foglossningen gangska påmind :(
Förhoppningsvis får jag sluta tidigt imorgon som det är tänkt, och då ska jag inte göra annat än att vila (kanske baka lite julgodis.)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får vila imorgon då! :)

2011-12-15 @ 16:12:32
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0