Frukosttime

Idag fick min underbara sömntuta frukost på sängen :)
Den blev väldigt uppskattad så förhoppningsvis har han inget emot att jag åker och köper lite bebiskläder ;)
Självklart fick han inte frukosten bara för att jag skulle få åka och handla, utan jag tycker att det är viktigt att uppvakta varandra lite då och då!

Innan jag åker ska jag slänga in en ny maskin tvätt (japp, jag har redan hunnit slänga in en.)
Ikväll slappar vi nog bara framför tvn.
Jag hade tänkt att åka och hälsa på familjen en sväng men vi har fortfarande sommardäck.
Vi brukar alltid åka hem så sent och jag vill inte riskera att det ska bli halt på vägarna så det får bli nästa helg istället :)
Vad har ni för planer ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0