Ensam hemma

Ännu en dag slutade med att sambon glömt bort att han skulle på julbord :(
Så här sitter jag själv och storbölar!
Inte just för att jag är ensam utan för att jag kollar på svenska hjältar-galan :P
Jag tjuter för att det finns sånna jävla idioter som springer runt och ska mörda folk men mest tjuter jag nog för att offren orkar ta sig tillbaka och för att det finns människor som bryr sig om andra än bara sig själv och som vågar gå emellan!

Nu återgår jag till att äta frukt och säkert gråta en skvätt till ;) (jag är ju faktiskt gravid så tårarna går inte att hålla tillbaka!)


Kommentarer
Postat av: elin

Skyll på graviditeten bara! ;)

2011-12-16 @ 22:17:26
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0