Statistik

Ha ha det måste ju vara ett skämt?!
Tills igår visade min statistik gär på blogg.se fel datum, den visade hela tiden gårdagensdatum. Jag vet att det var så för att besökarna ändrades och det ska det ju inte gå att göra om det är gårdagens som den menar.
Först trodde jag att jag inte hade haft några besökare alls men så var ju inte fallet :)
Jag såg att fler bloggare hade haft samma problem, jag trodde först att det bara var mitt det var fel på men så var det alltså inte.
Idag när jag loggar in och ska kolla min statistik så har jag plötsligt två 7/4-dagar. Så igår hade jag gårdagens datum och idag har jag förrgårdagens datum :S Lite förvirrande!

Det blir lite svårt om alla dagar ska behöva vara 7/4, jag kommer inte ha så lätt att hålla reda på alla dagar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0