Matrester

Sköna solen ville inte titta fram idag :(
Förhoppningsvis vill den det lite senare på dagen :)

Igår när jag kom hem från grannen (där jag hade spenderat kvällen med hemmafruarna) så släppte jag in katten som vanligt fast jag möttes av en ovanlig syn. I mungipan hade han gråa hårtussar efter ett djur, som säkerligen nu var mat i kattens mage!
Först trodde jag att han hade djuret kvar i munnen men sen insåg jag att han bara hade rester kvar runt munnen. Han ville kela med mig samtidigt, vilket han alltid vill när han har varit ute men jag var inte speciellt intresserad av det!
Jag försökte ta kort på honom men på bilderna ser det bara ut som skugga. Här är två, vet inte om ni ser nåt.


(Hårtussarna sitter i hans högra mungipa!)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Ser ut som han hamstrar, typ :o

2011-04-20 @ 16:25:29
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

han ser ju inte jätte nöjd ut över att vara med på kort haha sötnosen=) Man vill ju bara "kappa" honom

2011-04-20 @ 23:23:40
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0