Jag är för bra

Min brorsa och hans sambo var och tingade en hundvalp igår och jag har varit sugen på en liten hund till min stora hund länge men nu har jag blivit ännu mer sugen och det som stoppar mig är självklart min sambo.
Just i detta nu kom jag på ett jättebra argument som inte ens han kan tacka nej till.
Det hela handlar om -wait for it-... pengar!
Jag har sagt till honom att det kommer inte bli jobbigare med en till hund eftersom att vi redan har en så då är det inga andra rutiner eller så som man måste få in men han lyssnar inte och säger blankt nej.
Men så satt jag och tittade på dessa sötnosar, jag har varit lite intresserad av en chihuahua-blandning (jag tycker om blandningar för då får dom en liten egen karaktär.)
Iaf så kom jag att tänka på att det måste vara lätt att tjäna pengar på att sälja en chihuahua, eftersom att vovven säkert inte får så jättemånga valpar (Daisys mamma fick 15, vilket kan vara lite svårt att bli av med.) Dessutom är dom här hundarna inte så stora så skulle man inte bli av med dom direkt så är det ju ingen kris.
Jag kom på idag att för länge, länge sedan ville min sambo (ja ni läste rätt) att vi skulle ha en kennel när vi skaffade ett hus (som jag självklart skulle ta hand om men som inte gör mig ett dugg) för att tjäna extra pengar!

När min sambo kommer hem idag ska jag ta upp detta med honom, han kan ju bara inte säga nej till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0