Vart är min...

Idag blir det att införskaffa mig en kamera!
Nu har jag tagit massa bilder flera dagar i rad som jag ska lägga in här på bloggen men min kära sambo har städat här hemma och då försvinner allt!
Jag vill ju gärna inte klaga heller för då städar han inte alls :P
Den här gången är det som sagt sladden till min mobil som har försvunnit :(

Idag har jag ätit resterna från min pastasås, och den vart så hiiiiiiimla god! Ni kan nog inte ana så god vart den :)
Jag tänkte lägga ut receptet till er men det är inte roligt om det inte finns någon bild :(
Jag har sås kvar så jag kan äta imorgon med så då får jag ta en bild och så kommer receptet.

Jag skulle även lägga ut bilderna på min rockoutfit men tyvärr hittade jag inget bra linne. Jag har en kjol klar och så hittade jag ett linne idag men det passade inte riktigt. 36:an satt bra vid magen men var alldeles för liten vid brösten (det var med kupor) och 38:an fladdrade vid magen :(
Jag ska åka till en större stad imorgon för att göra ett nytt försök.

Idag hade jag planerat att vara på gymmet vid 14 vilket det nog inte kommer att bli. Jag måste till vårdcentralen för att ta ett blodprov (jag hann inte det förra gången.) Ju mer klockan blir desto mer folk blir det på gymmet med :(
Aja jag får se hur jag gör med den saken, jag promenerar iaf till vc så jag får röra lite på mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Det beror på vad hon vill ha hjälp med :o

2010-10-29 @ 15:27:17
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0