Lite nere...

Den här veckan har inte gått alls som jag ville.
Det har bara blivit ett pass på gymmet :(

Men jag känner mig alldeles matt, i förrgår hade jag feber på kvällen och trodde att jag skulle vara jättesjuk dagen efter men det vill inte riktigt bryta ut.
Någontng tråkigt har hänt privat med så jag är inte så glad.

Hade det här varit en vanlig vecka så hade jag tvingat mig själv till gymmet men jag tror att jag behöver vara hemma och vila upp mig.

När jag känner mig lite ledsen med så brukar jag baka.
Igår bakade jag chokladmuffins och pannacotta, båda i LCHF-style ;)

Idag hade jag tänkt att baka muffins igen fast jag skippar chokladen och öser ner kokos istället.
Jag ska försöka komma ihåg med att ta kort så får ni se hur det blev.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Emellanåt får man faktiskt bara bädda ner sig o kräva att bli ompysslad av sig själv(lr ngn annan:P).. Det krävs ibland för att man ska kunna ge det där lilla extra tillbaks!;) Jag hoppas det inte är ngt alltför allvarligt.. Ta hand om dig!

2010-12-20 @ 23:12:35
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0