Ben

Idag blev det ett benpass på gymmet.
Jag har lite svårt för att träna ben. Jag vill ha smala, snygga, långa (vilket kan bli lite svårt att ändra på, eftersom att jag har korta) men endå lite muskulösa ben. Jag tycker själv att jag har väldigt lätt för att bygga stora muskler på låren, jag är fotbollsspelare i grunden så jag misstänker att det har någonting med det att göra.
Hursomhelst så orkar jag väldigt tungt när jag tränar benen men nu har jag börjat med att köra lite lättare fast fler repetitioner. Jag har inte provat det så länge men jag tycker att jag börjar få finare lår, vet inte om det har med träningen att göra eller om jag äter bättre men det spelar ju inte så stor roll dom är finare iaf :P

Nu på kvällskvisten följde vovven och jag min mamma hem. (Jag hade bjudit hem henne hit på en bit mat.)
Efter att vi hade lämnat mamma hemma så fortsatte vi ytterligare en sväng, det vart lite mer än 5km.
Jag tycker att det är rätt skönt att promenera innan jag ska krypa ner i sängen. Dels så hinner maten smältas mer (tycker jag själv) och så blir benen lite extra trötta och så somnar jag snabbare :P

Jag skulle ha tagit lite fina kort när vi var ute i snön men jag har fortfarande inte skaffat någon bra kamera :(
Förhoppningsvis hittar jag en bra på mellandagsrean :)

Nu ska jag sussa sött, hoppas att ni gör det samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0