Veterinär och bm

Klockan är bara halv elva och jag har redan lyckats få i mig frukost nr 2!
Idag skulle jag till barnmorskan kl 9 Men lilla kissen blev dålig igår och började kissa blod :(
Vi fick iaf en tid halv 9.
Allt såg bra ut och veterinären trodde att det hela var stressrelaterat.
Så han fick något lugnande och ska fortsätta få det hemma i några dagar så trodde han sen att det skulle bli bra.
När Flax skulle röntgas fick jag inte vara med så jag smet iväg till bm (jag hade ringt och förvarnat att jag kanske inte skulle hinna men hon hade inte tid förräns på fredag så jag åkte dit en snabbis.)
De såg inget fel i magen på Flax så han borde bli bra igen.

Hos bm gick det med bra.
Mitt blodtryck låg på 115/80 och mitt sf-mått låg på 33.
Bebisens hjärta tickade på lika fint som alltid :)
Dock fick jag världens håll när jag stressade från parkeringen men som tur var släppte när jag kom fram.

Nu ligger vi helt utslagna i soffan och här stannar vi nog ett tag :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken tur att det inte var nån fara med lille Flax! :o

2012-03-06 @ 14:35:06
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: emmelie

Stackars flaxen! Bra att allt såg bra ut med lillan iaf. Kram

2012-03-06 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0