Vad gör ni?

Idag är det en riktig slödag.
Solen vill inte riktigt titta fram så det blir inget te på baksidan idag inte.
Vad gör alla som väntar på sina bebisar om dagarna egentligen?
Jag städar och plockar men eftersom att jag gör det hela tiden så finns det ju inte så mycket att plocka undan tillslut.
Jag har inte orken till att åka till butiker varje dag heller men den aktiviteten är inbokad på torsdag.
Promenader blir det ju en del men inte så långa eftersom att jag får ont av foglossningen då.
Ge mig lite förslag på vad jag kan göra :)

Förresten så har jag kommit på en perfekt present till min sambo, tyvärr kan jag inte skriva vad det är ifall han skulle få för sig att läsa.
På torsdag, när jag ska iväg så ska den inhandlas :)

Dagens lunch blev avokado med tonfiskröra. Mycket smarrigt!


Kommentarer
Postat av: signe

Det där såg gott ut! Recept tack! ;-)

2012-03-13 @ 14:22:49
URL: http://mammasigne.blogg.se/
Postat av: signe

Lät enkelt o gott, ska jag testa! Tack =)

2012-03-13 @ 17:54:19
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0