Tjat

Jag har fortfarande svårt att sova om natten och idag känner jag mig otroligt trött.
Daisy är jätteduktig och märker nog detta för hon ligger vid mina fötter och snarkar så gott.
Men den där katten har bestämt att mamma e minsann ska få känna på hur det är att vara en trött mamma, han testar mig till det yttersta och jag får bra träning.
För det första var han den hungrigaste katten i världen i morse och tyckte att alla borde veta det, så han mjauade och trampade mig på fötterna tills frukosten var serverad.
Efter det fick jag en lugn timme ungefär för då var han ute och sprang.
När han kom in var han bara otroligt rastlös.
Han skulle sitta i knät och sen i soffan, sen sprang han upp och jamade, då trodde jag så klart att toadörren var stäng, men så var det inte.
Sen gick vi ner men då sprang han upp igen och sitter utanför bebisrummet och jamar, då vill han in och lägga sig i babygymmet, men det får han inte och så blir han arg för det.
Så vi gick ner ytterligare en gång och då passar jag på att gå på toan när jag ändå är uppe, men där får jag inte heller vara i fred.
Nej, lilla kissekatten har lyckats öppna dörren till tvättstugan (där får han inte vara) och går omkring och jamar.
Jag ska tillägga att min katt brukar inte jama förutom när han är ute och vill komma in.
Jag sa till honom att han får faktiskt gå ut igen om han inte slutar, och nu ligger han nöjt i sängen och slappar.
Jag vet fortfarande inte vad han ville, men som sagt verkar han nöjd nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Haha, låter lite som en dag med Lovelia!;)

2012-03-05 @ 12:16:39
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0