Sömnlöst

Här var det ganska sömnlöst ja :(
De senaste nätterna har jag haft problem med andningen när jag har lagt mig ner, vilket har resulterat i att det blivit väldigt svårt att somna.
Så inatt bröt jag ihop totalt för att jag var så trött (ock kissnödig och värk överallt.)
Då kom jag på den fiffiga iden att bunkra upp med mitt täcke och alla kuddar som var lediga till en stor hög.
Så nu sover jag i en halvsittandes position, inte jätteskönt men jag kan andas normalt och då även somna :P
Sambon som inte hört allt mitt mek inatt frågade i morse varför jag sov med en filt för (inte varför jag hade världens hög bakom ryggen.)
Sen tröstade han mig med att det ju faktiskt inte är långt kvar och ut av allt detta kommer ju något fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0