Solig söndag

Idag hade vi min mamma och mina systrar här på en solig fika :)
Mamma sa att hon ville träffa mig en gång till innan bebisen ville komma. Hoppas att hon har rätt i känslan att hon snart är här.
Efter fikan åkte sambon och jag iväg på en liten trip och när vi väl var hemma igen slocknade jag på soffan.
Jag var uppe säkert fem gånger inatt för att kissa, i vanliga fall brukar det vara en.
Så en liten tupplur var välbehövligt :)
Annars har vi haft en lugn och skön söndag.
Vi får väl som sagt passa på att ta till vara på de lugna tillfällena vi får :)
Snart är prinsessan här och förhoppningsvis förstår då kissemissen att det inte är till honom vi har inrett ett rum.
Igår hittade jag honom i vagnen, säkert en underbar sovplats men tyvärr inte hans.
Nu tror jag nog allt att han har testat alla platser i rummet och han ger det nog högsta betyg för så fort dörren är stängd så krafsar han och vill in där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0