Soffläge

Just nu ligger jag och lilla M helt utslagna i soffan.
Lillan är mätt och belåten och jag väntat på älsklingen som är och köper pizza.
Jag vet, jag borde inte äta det men jag orkar inte laga något idag.
Dessutom var jag ute på min första långpromenad på superlänge!
Hela 6km blev det och det känns verkligen i ryggen att jag inte motionerat på länge.
På promenaden hade jag med mig mina systrar och jag berättade för dom att jag brukade planera (när jag sprang den rundan i somras) hur min flyktväg skulle se ut om jag mötte en älg, som att jag skulle möta en :P
Efter hundra meter ser jag att det står en älgko med sin kalv lite längre in!
Jag tyckte inte alls att detta var kul och kunde jag hade jag slängt upp mina systrar på axlarna, tagit min barnvagn, satt hundarna i galopp och kutat hem! Men mina systrar ville ta kort först och efter mycket tjat var vi förbi och äntligen på väg hem igen!

Innan promenaden var våra söta grannpojkar här igen för att lämna två ballonger :)
Den ena står det I love you! på och den ena pojken hade sagt direkt att han ville ge den till lilla M :)


Kommentarer
Postat av: elin

Det var ju coolt. Kiara ligger och sover och gjort det ända sen vi kom hem och i bilen dessutom, hon är väl helt utslagen, stackarn :)

2012-03-24 @ 19:23:12
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Haha, jag hade med velat fota!;) klart du ska ha pizza! Det är ju nu när du ammar du kan passa på att unna dig lite extra kalorier...:)

2012-03-25 @ 16:28:09
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Mila ville ju klappa!

2012-03-26 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0