Lugn morgon

Natten har varit fylld med gråt :(
Lillan har haft ont i magen, jag tror att det är för att hon nu byter ut avföringen i magen.
Hon ligger i vagnen nu och sover, mätt, nöjd och belåten :)
Så förhoppningsvis är det dumma magontet borta!
Samtidigt som att jag har en väldigt nöjd bebis har jag kunnat äta min frukost i lugn och ro och sitter här nu med favoritlokan och en hmkatalog.
Måste ju titta om jag hittar något fint till våren och sommaren nu när jag börjar återfå min gamla kropp :)

I eftermiddag ska vi på återbesök och se hur det går för lillan.
Kanske stöter vi på en vän som är inne på förlossningen nu?
Jag önskar henne lycka till och att det går så smidigt som det kan gå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0