Surt sa räven

Nästan alla kläder som jag köpte till Mila i veckan hittade jag idag på reaavdelningen :(
Jag tror att alla plagg från hm utan ett var nedsatta.
Tyvärr har jag tvättat alla kläder så jag kan inte gå och byta dom heller.
Idag fick iaf jag med mig ett plagg hem.
Nya jeans som jag letar efter har jag dock inte hittat.
En jävla tjurig gubbe råkade jag ut för med.
Det var så att jag stod på parkeringen och väntade på att en bil skulle backa ut så att jag kunde parkera där.
Jag stod självklart och blinkade åt det hållet så att bilarna bakom skulle förstå.
Första bilen som kom åkte om mig, och då sa jag fan ta den om den tar min parkering!
Den bilen åkte förbi men nästa bil som kom tog parkeringen mitt framför näsan på mig!
Jag slängde mig på tutan och min syster gick ut för att höra med honom om han inte sett att vi blinkat.
Till svar fick hon att han visste inte vad vi blinkade åt och att jag ändå inte hade kommit in med min bil för han kom knappt in med sin.
Guess what gubbe!? Till skillnad från dig så kan jag köra bil!
Vi drog ner rutan när vi kom fram till honom försökte han bortförklara sig.
Jag undrade så klart vad fan han trodde att jag blinkade åt egentligen men det hade han inget bra svar på.
Det slutade med sura miner från alla håll och att vi fick en ledig parkering strax utanför ingången, utan tjafs plus att jag inte hade några svårigheter alls att parkera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0