Ompysslad

Ikväll sover vi hemma hos min mamma igen :)
Är det inte helt underbart att få bli lite bortskämd?
Som jag trodde så är pappa J på väg hem :)
Han ringde igår och sa att dom hade åkt men skulle göra några stop på vägen, så tyvärr åkte dom inte raka vägen hem :(
Idag hade de åkt förbi Auschwitz för att titta och det var tydligen hemskt och jättestort. Jag vet inte om jag hade klarat av det.
Sen inatt var de tvungna att sova kvar i Tyskland för imorgon skulle de handla hem lite förfriskningar. Man kan ju inte åka igenom Tyskland utan att handla det och idag hann dom inte innan det stängde.
Så imorgon är det tänkt att de ska åka hemåt och jag hoppas inte att det dyker upp nåt annat som de vill se :P
Nu ska jag krypa ner jämter Mila i mormors säng :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, tre o en halv timme senare gav jag upp o gick hem... Halv åtta fick jag henne i säng!;) Nu njuter jag av tystnaden!:)

2012-06-19 @ 20:33:50
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0