Ledsen

Just nu ligger jag i sängen och äter godis och dricker cola zero, Mila sover gott i sin säng och sambon håller på och packar.
Ikväll åker han nämligen iväg med min bror och en till, till Ukraina för att se på fotboll.
Han ska vara borta ifrån oss i nästan två veckor och jag tycker inte alls att det känns bra :(
Jag hoppas verkligen att tiden går fort så att han kommer hem till oss snart!

Idag har vi annars haft en massa folk här hemma för att fira min lillasyster som tog studenten.
Hon gick i skolan här så det passade bäst att ha firandet hos oss.
Nu har alla gäster åkt hem och inatt ska jag hämta syrran på stan så ska hon sova här sen :)

Igår ringde jag till min doktor för jag hade en salig blandning av massa olika symptom.
Bland annat var jag darrig, hjärtklappning, orolig, rasade i vikt och ont i leder.
Jag sa till J häromdagen att jag hade ont i lederna och trodde att det berodde på att jag började bli gammal :P
Sen googlade jag lite (som jag gör om allt) och förstod att min levaxindos var helt fel.
Så jag ringde farbror doktorn och förklarade hur jag kände och att jag måste sänka nu. Men jag fick inte sänka själv innan de sett provsvaren.
Så jag tog prover igår och svar idag om att jag fick sänka från 150 till 125 microgram.
Nivåerna stabiliseras efter 6-8 veckor men jag tycker att det känns lite, lite bättre redan.

Nej de kommande veckorna bor jag nog hos min mamma så att jag slipper sitta hemma och räkna minutrarna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är du hemma ngt får du höra av dig så kan vi kanske ses!:)

2012-06-09 @ 10:34:52
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mån passar bra! L är på dagis till ett så passar både innan o efter, men vid ett laddar vi för promenad!;)

2012-06-09 @ 22:43:40
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0