Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat några dagar hos min mor.
Självklart så glömde jag mobilladdaren hemma och eftersom att jag tittar till olika appar och sidor ganska ofta så räckte inte det lilla batteri jag hade så länge.
Idag var jag på jakt efter ett par nya jeans till mig själv men istället kom jag hem med mera bebisgrejer ;)
De förra jag köpte har jag inte tagit kort på men nu passade jag på innan de åkte in i tvättmaskinen.
Den här gången blev det en färgglad liten figur som Mila kan pilla med och titta på.
Sen fick hon ett par ridbyxor och ett mjukisset, randigt såklart så att hon kan matcha mamma och pappa ;)
Jag själv fick ett fempack med strumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0