Ensamma

Pappa J har kommit fram till Ukraina och dom har det bra.
Lilla M och jag ägnar oss oftast åt det vi tycker allra bäst om, nämnligen shopping! ;)
Igår handlade jag massa sommarkläder åt lillan med mina systrar och idag fortsatte vi på samma spår fast med smoothiechee och sessancharlotte :)
Jag hade några presentkort som jag kunde shoppa för så jag vart inte speciellt fattig vilket gör det hela ännu roligare :)
Kläderna slängde jag in i tvättmaskinen så dom får jag visa en annan gång.
Jag fick ingenting, men det gör inte så mycket för det är betydligt roligare att shoppa bebiskläder :)
Om en liten stund kommer min mamma och ena syster för att äta tacos och lite senare se på fotboll.
Sverige har ju sin första match idag som vi inte får missa.
Sambon ser den på plats och jag är inte ett dugg avundsjuk!
Men någon måste ju vara hemma och hålla ställningarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0