Vårat

Nu äntligen är alla papper påskrivna och huset är vårat! Vi var och handlade en hel del målargrejer för vi ska iaf måla lillans rum ljusrosa. När vi nästan var framme kom vi på att vi glömt en stege, vilket behövs då det är 2.80m i takhöjd. Som tur var så skulle min lillebror komma och vara barnvakt så han tog med sig en. Sen när vi nästan maskerat färdigt gick jag till garaget för att hämta fogen, men den hade inte haft locket tätt så den gick inte att använda. Vi hade tänkt foga och måla rummet vitt en gång men det blev bara maskering. Så imorgon tar jag med mig allt vi saknade idag och fortsätter igen! Jag har sån tur att jag kan få hjälp med barnpassning nästan varje dag så jag hinner med en hel del när sambon jobbar. Förhoppningsvis hinner vi med det vi vill ganska snabbt så att vi kan flytta in snart :) Jag började packa ner lite sånt som vi inte använder. Nu ska jag göra lilla M sällskap i drömmarnas värld.


Kommentarer
Postat av: elin

Vad roligt! :)

2012-07-16 @ 23:46:14
URL: http://apieceofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0