Vecka 33

En vecka närmre bebisens ankomst!
Jag hade tänkt att skriva att jag hade blivit av med mina kramper nästan helt men inatt var dom tillbaka igen, lika starka som förut.
Nåt annat som jag tänkt på är att bebisar börjar fixera sig nu runt dom här veckorna men jag tror inte att min lilla Skrutta är fixerad.
Däremot tror jag att hon ligger med huvudet nedåt iaf. Alltid ett steg i rätt riktning :)
Jag får fråga barnmorskan på onsdag hur det ligger till.
Den senaste veckan har jag tappat matlusten helt.
Jag blir inte sugen på nåt :(
Efter varje måltid blir jag dessutom illamående och jag får halsbränna ofta.
Detta måste ju bero på att det är proppfullt i magen nu men det är lite tråkigt att inte kunna äta ordentligt.
Jag hoppas iaf att bebisen får i sig det hon behöver.

Jag läste i någon tråd på internet att bebisen tittar ut 20 veckor efter att man känt första rörelserna.
Det betyder i så fall att våran bebis skulle titta ut i vecka 37+4, vilket är helt okej för mig!
Jag kan ju alltid hoppas iaf :)
Det känns inte som att jag kommer gå över bf. Jag har samma känsla som jag kände när jag trodde att vi väntar en flicka (vilket stämde) så jag hoppas att den här känslan stämmer också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0