Vecka 32

Senaste veckan gick i rasande fart och jag hoppas att de sista veckorna till bebis födelse går lika fort :)
Nu når lillan upp till mina revben fast hon sparkar inte så hårt där men däremot känns det som att hon lyckas kila in fötterna på utsidan av revbenen, en helmysko känsla. Men så länge hon mår bra får hon göra precis vad hon vill :)
Magen blir bara större och större och jag blir mer andfådd för varje dag som går.
Foglossningen blir inte bättre men jag känner mindre av den när jag inte jobbar.
Älsklingen är verkligen en raring och hjälper mig med allt, ibland kör jag nog med honom lite för mycket men jag måste väl få passa på ;)

Om jag äter för tätt inpå sovdags så brukar jag vakna ett par timmar senare av en fruktansvärd halsbränna!
Som tur är går det att lösa med att äta lite tidigare.

 


Kommentarer
Postat av: elin

Nu börjar magen ta fart! :D

2012-01-23 @ 21:39:15
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0