Vecka 30

Igår hade jag ingen ork till något efter en hel dags arbete så vecka 30 kommer idag istället :)
Från förra veckan tycker jag att magen har vuxit något enormt! (säkert ingen annan som ser.)
Det börjar bli tyngre och tyngre. Nu behöver jag inte ens jobba för att bli trött i kroppen.
Det räcker tyvärr med att jag är ute och shoppar lite så får jag ont.
Jag planerar att ansöka om graviditetspenning och jag hoppas verkligen att jag får igenom det, blir det så då jobbar jag bara fram till februari sen får jag vila upp mig lite.
Magen har vuxit sig uppåt lite så jag kan inte längre sitta hur jag vill utan att det känns tungt.

Bebisen vaknar inte längre 5.30 så förhoppningsvis slipper jag så tidiga morgnar :)
Annars tycker jag att vi har en liten vilding i magen som är vaken de flesta timmarna på dygnet :P

Idag får ni en påklädd bild av mig :)

 


Kommentarer
Postat av: Signe

Nu kanske jag har fått det helt om bakfoten, men jag har för mej att graviditetspenning har tagits bort? att man måste ta föräldradagar istället (som man bara får ta en månad innan bf). Hoppas jag har fel! Fin mage du har! Kram

2012-01-10 @ 20:35:38
URL: http://mammasigne.blogg.se/
Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

hade hoppats på att han kunde ha teutonian tills vi skaffar syskonvagnen, så att den lille kunde få den sen, men Milton får verklugen inte plats längre, fossingarna hänger utanför och nackstödet räcker inte till, därför var vi tvugna att ha en större, men kärleken till denna vagn gör nog att vi köper en ny sen när inte syskonvagn behövs längre. Det ska bli mysigt med bebis gos igen och mamma promenader =)

2012-01-10 @ 22:14:39
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0