Trötter

Nu är jag nyss hemkommen från min mamma och jag är så trött så trött!
Jag ska få sova en liten stund för att sen få åka och hämta sambon på stan, yey :(

Förut var jag i en butik för att beställa ett babyskydd men först ville jag höra vilket hon rekommenderade.
Hon tyckte inte att något var bättre än det andra men när jag sa att jag skulle beställa ett idag tyckte hon att det dyraste var bäst!
Den butiken hade inte maxi-cosi som jag har kollat lite på plus att hon berättade väldigt stressigt om skydden.
Jag blev inte mycket klokare av detta besök så jag bestämde mig för att vänta lite och åka till en annan butik för att höra vad dom har att säga.
Det verkade också som att man fick köpa skydden som stod ute i butiken (vilket blir utställningsexen) till samma pris som andra butiker har, det jag menar är att jag ju vill ha ett helt nytt!

Jag får åka till nästa stad någon dag i veckan och titta.

Nu, sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0