Klantskalle

Åhh, hur kan jag vara så jävla klantig!?
Idag när jag kom hem från jobbet låg där ett brev från försäkringskassan och väntade på mig.
Jag klev in med hårt bultande hjärta för äntligen skulle jag få svar om graviditetspenningen.
Mycket riktigt handlade det om det men jag fick inget beslut för att jag hade glömt att skriva på!
Hur i helskotta lyckades jag med det?
Jag gick igenom alla papper minst 100gånger innan jag skickade dom och allt var ju bra, trodde jag :(
Så nu är pappret påskrivet och postat.
Jag hade planerat att slänga mig på soffan efter en otroligt hektisk dag, och bara va men istället fick jag cykla iväg med brevet.
Nu ligger jag här med min onda rygg och mina onda ben och tycker synd om mig själv.
Till råga på allt så halkade jag även på jobbet :(
Som tur var landade jag mjukt på rumpan och jag tror inte att det kommer göra så ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0