Då ska vi se

Om en liten stund ska jag lägga ut vecka 32 till er, men först tänkte jag bara posta ett litet inlägg från datorn.
Jag tänkte inte skriva något märkvärdigt utan jag provar detta för att se om det sen går att kommentera mina inlägg.
Det är ju fruktansvärt tråkigt att skriva inlägg när det inte kommer in några kommentarer :P
Någon dag tänkte jag att jag skulle skapa en ny kategori med där alla mina graviditetsinlägg kommer hamna.
Tyvärr går det ju inte att välja kategori ifrån iphonen, därifrån jag bloggar i stort sett alla mina inlägg.
Det är något dom borde tänka på!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Detta inlägg funkar!;) jag brukar ändra kategorierna i efterhand sen på datorn...:p

2012-01-23 @ 16:27:11
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0