Vecka 36

Nu börjar det verkligen närma sig slutet!
Jag känner mig inte rädd för förlossningen längre utan bara helt redo.
Jag har börjat läsa föda utan rädsla och den gör mig bara gott :)

Jag känner mig tung och osmidig, jag är fruktansvärt trött men samtidigt otroligt rastlös och foglossningen dras jag med fortfarande.
Däremot tycker jag att halsbrännan har försvunnit väldigt mycket (dock inte helt.)
Jag lyckas sova ganska bra nu utan att den gör sig påmind (förutom inatt då.)
Kramperna i vaderna är också som bortblåsta!
Helt enkelt så mår jag ganska bra just nu.

Förutom allt bra så har jag börjat må illa igen. Absolut inte hela tiden men alla måltider är inte så lätta att få i sig.
Nåt som alltid funkar är frukt :)
En av mina gravidappar rekommenderade tom att man skulle äta cantaloupemelon (som jag mosat i mig de senaste veckorna) för att den innehöll mycket vitamin k.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0