Vecka 34

Med små små steg närmar sig förlossningen.
Nu är det bara 49 dagar kvar till bf!
Jag tror ju iof att hon vill titta ut tidigare :)
Min kropp mår bra av att vara hemma. Jag har lite ont men verkligen inte som när jag jobbade.
Efter promenaden idag till brevlådan protesterade den dock!
Det var inte skönt, jag hade så ont att jag knappt kunde resa mig från soffan :(
Det jobbigaste med att gå hemma är att jag blir fruktansvärt rastlös! Fast samtidigt så orkar jag inte att göra nåt för stort heller :P

Lillan ligger med huvudet neråt (enligt bm) men är inte fixerad.
Jag får helt enkelt passa på att göra saker nu när jag fortfarande kan röra mig :)

Här är veckans bild på kulan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0