Suck

Jag är så otroligt rastlös så det finns inte!
Längtar bara tills bebisen kommer så att jag har något att göra :)
Idag har jag bäddat färdigt vagnen.
Jag hade köpt ett alldeles för stort lakan (även fast det var det minsta dom hade) så jag satte mig vid symaskinen och nu har jag två lakan :)

Förutom min rastlöshet så har jag ingen aptit :(
Jag vet ju att jag behöver äta men det finns inget jag är sugen på.
Vi ska till affären sen så förhoppningsvis hittar jag nåt som slinker ner :P
Tänk om man kunde ha en alldeles egen kock hemma som fixade goda maträtter :)

Snart ligger en liten prinsessa här i och myser!


Kommentarer
Postat av: elin

Vad fint det blev :)

2012-02-29 @ 15:25:57
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0