Piggelin

Idag vaknade jag på ett strålande humör! (Trots att jag sovit som en kratta.)
Frukosten är i magen, djuren är matade och rastade och tvätten är inslängd i tvättmaskinen.
Senare idag ska vi hämta liggdelen och sen vidare på kalas hos min mamma :)
Jag tänkte att jag samtidigt skulle hitta någon fin sängmobil och ett spjälskydd.
Spjälskyddet är jättesvårt att hitta ett fint då jag helst inte vill ha ett med "kända" figurer på.
Jag är lite allergisk mot kläder och liknande med massa kända figurer på, det får hemskt gärna vara söta figurer men då helst okända :)
Svårt att förklara men jag måste helt enkelt vara arbetsskadad!
Gosedjur spelar det inte så stor roll och jag har tre tavlor med babyPuh på som jag inte kunde motstå men där går nog min gräns :P
Ni ska få ett kort sen på den nya vagnen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och kommande Lillebror

Ett högt spjälskydd är underbart! Har två här hemma som jag aldrig använder bara för att de är för låga...minst 35 cm är mitt tips!;)

2012-02-11 @ 11:39:07
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0