Kär och galen

Idag har jag haft besök från iss i 3.5 timmar(!) han ringde även hit två rörmokare så det stod tre karlar i min tvättstuga och trängdes.
Förhoppningsvis fick dom ordning på fjärrvärmen nu, jag trodde att det redan var löst men tydligen fick vi det bara att fungera på övervåningen.
Den här karln var mycket bättre än han som var här sist, han skulle tom ringa imorgon för att höra att det fungerar som det ska.

Idag är det ju alla hjärtans dag (vilket ingen kan missa.)
Min present till min sambo hann inte komma :( men förhoppningsvis dyker den upp imorgon.
Jag hade köpt ett fint kort till honom också som jag satte i badrumsskåpet som han sen hittade imorse när han gick upp.
Jag fick tusen pussar innan han åkte till jobbet med ett glatt humör :)
Jag förväntar mig inget speciellt direkt för jag vet att han jobbar och sliter så han har inte tid att åka och handla nåt.
Till kvällen har vi inte bestämt nåt direkt heller, får jag välja köper vi hem nån god mat och har det mysigt hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0