Inte i topform

Pust och flås, är allt som kommer ifrån mig just nu.
Jag har precis dammsugit övervåningen och måste ta en liten paus innan jag fortsätter med undervåningen.
Jag har inte förstått än att jag inte kan köra på i samma tempo som jag hade innan jag blev gravid.
Dammsuga under sängen var heller inte det lättaste!
Sambon borde ju egentligen göra dessa uppgifter men jag vill ju att det ska vara fint hemma när han kommer från jobbet (och att han inte ska behöva känna att städa är det första han får göra när han kliver innanför dörren) plus att jag blir så rastlös av att inte göra någonting.
Det bästa är ju att jag får ett fint och rent hem och eftersom att jag måste göra allt i slow motion så tickar klockan på bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0