Glädjetårar

Idag är det inte min sambos dag direkt!
Ingenting går som han vill.
Vid ett tillfälle tittade han ut från toan med raklödder i hela ansiktet och frågade vart alla rakhyvlar var (jag städade ju rent igår och slängde allt!)
Sen när vi skulle åka tog han sån tid på sig så Daisy och jag gick ut i bilen för att vänta.
Efter en stund kommer en pustande och frustande J ut i bilen och säger helt enkelt att inget går som han vill.
Vi åkte gatan bort men fick vända för att spolarvätskan var slut.
J sprang in i förrådet, hämtade en flaska och fyllde på.
Av ren nyfikenhet frågade jag om den var färdigblandad?
Ut igen för att titta på flaskan som visade att den inte var det!
Som tur var så var det en liten flaska så det fanns fortfarande plats att fylla på med vatten.
När J gick in för att hämta vatten började jag skratta hysteriskt!
Jag tyckte så otroligt synd om honom men det var så skönt att det för en gångs skull inte gällde mig :)
När J kom tillbaka undrade han så klart varför tårarna rann på mig.
Som tur var smittade mitt skratt av sig och efter det gick det lite bättre för honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0