Full rulle

Full fart från start.
Ny dag och ny vecka som inte kan börja med fler saker att göra!
Hunden löper och vill springa ut stup i kvarten, jag vet inte hur många gånger jag varit ute med henne nu.
Imorse när sambon gick upp fick jag snällt också kliva upp för då var det dags att kräkas och kissa.
Jag somnade om en stund men då var det dags att kissa igen.
Daisy brukar annars vara väldigt duktig på att ge en sovmorgon men inte idag inte!
I vanliga fall är det katten som kommer och väcker mig så jag var smart (trodde jag) och släppte ut honom första gången jag var uppe imorse.
Så nu är golvet skurat, hunden rastad (en ca 500 gånger) och deras frukost är i magarna, nu är det bara min tur att få i mig lite frukost.
Jag gissar att jag kommer spendera större delen av dagen i soffan, säkert sovandes :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0