Förberedelser

Eftersom att jag har valt att inte gå på föräldrargruppen som Storken håller i så valde jag läsa "föda utan rädsla".
Jag har inte kommit så långt än men det känns ändå skönt att få lite information :)
Mötena på Storken låg på sån tid att jag hade behövt gå dit ensam, vilket jag inte alls är intresserad av.
Mötet som sjukhuset håller i ligger med på en ganska tokig tid och fortfarande finns det en föreläsning kvar som jag hinner gå på om jag känner att boken inte räcker.

Nu ska jag krypa på alla fyra och skura under bänken i tvättstugan. Det luktar väldigt illa där inne efter att gubbarna var där och grejade.
Förhoppningsvis luktar det tårta sen när jag är färdig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0