Bm besök

Idag var det återigen dags för ett besök hos min bm.
Allt såg bra ut även denna gång :)
Lilla hjärtat slog så fint och när barnorskan skulle lyssna fick hon sig en liten spark :P
Även idag påpekade hon att jag hade bra magmuskler så magen växer inte lika mycket, fast ändå så hade skruttan tagit sig ett litet skutt i tabellen :)
Mina värden var:
Blodtryck 110/75 (lägre än sist)
Sockret: 4.1 (Legat på ungefär samma hela tiden)
Sf 30
Järnet kollade hon inte så jag antar att det ligger bra. Jag äter mina järntabletter som förut så det borde vara stabilt.
Imorgon börjar föräldrargruppen på Storken, J kan inte följa med och egentligen har jag ingen lust att gå dit ensam så jag får se om jag bestämmer mig för att gå eller inte.
Kanske går jag imorgon för att se om det är någonting att ha eller inte. Vi ska ju ändå på en föreläsning som sjukhuset håller i så lite information kommer vi ju hinna att få.
Nu ska jag onlineshoppa lite, sen äta lunch med älsklingen (var alldeles för länge sedan sist nu) och sen ska jag med min lillasyster till IKEA och shoppa loss även där :)

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och kommande Lillebror

Kunde inte kommentera det senare så skriver här istället.. Det är ju det som är lyxen med att vara gravid! Att man bara kan ligga o mysa o slappa utan att få dåligt samvete... Bara att tänka att kroppen arbetar ju faktiskt med att skapa en helt ny varelse ändå!:)



Mysigt med alla nya möbler, då är ni snart helt redo för lillan!

2012-02-02 @ 09:40:02
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0