Sagostund

Min lilla prinsessa tycker visst om att höra sagor om andra prinsessor och prinsar.
Hon somnar väldigt gott till dessa sagor så kvällsrutinen nu är att läsa om askungen och Snövit och alla andra rara fröknar.
Jag tycker själv att det är väldigt mysigt så det är en bra nattningsmetod :)
När jag gav förslaget till min sambo tyckte han att vi inte behövde välja en sån tjock bok för han orkar inte läsa för länge.
Då undrade jag om han hade tänkt att fortsätta att läsa även fast hon hade somnat? :P


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Williot

Vad mysigt!:) Vilken fin barnkammarbok! Det är nog den enda vi inte har i hyllan... Älskar att det är cd-skivor med!

2012-04-26 @ 08:52:28
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0