Inspiration

När jag var gravid och kände mig stor som ett hus började jag samla på mig massa inspiration och morötter till att orka gå ner alla kilon sen när bebisen var ute.
Nu har jag haft väldigt lätt för att gå ner och jag är nästan tillbaka på samma vikt som innan.
Däremot har jag inte alls samma muskelstyrka som innan så den måste jag arbeta tillbaka.
Jag har inte börjat träna med vikter än men jag funderar på att börja med det snart.
Det är så tråkigt att återbesöket blev så sent eftersom att det är nu jag är sugen på att träna!
Iaf så är en av mina saker som jag samlat på mig mina viktburkar.
Den ena burken som det står "kilon att tappa" på, var fylld med alla dessa lila stenar och den andra burken "kilon jag tappat" har blivit fylld allteftersom.
En sten är värd ett hekto, så den är inte ett kilo som man kan tro :P
Nu har jag inte många stenar kvar och hade det varit kämpigare så tror jag att jag hade lyckats att gå ner i vikt bra med burkarna, man vill ju inte lägga tillbaka en sten :P

Nu ska jag göra dagens plankor och eventuellt några fler övningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0