Var är du rutan?

Ja det här var ju lite pinsamt...
Jag hade tänkt mig att jag för en gångs skull skulle ta och lägga in bilderna som jag har i min iphone till datorn så att jag kunde göra några inlägg med bilder.
Datorn är en macbook och jag är inte alls van vid att jobba med mac men efter några försök så lyckades jag skapa en mapp (som tyvärr då fortfarande är tom) som jag skulle lägga in bilderna.
Mappen ligger fint på skrivbordet så att jag ska komma åt den lätt :)
Nästa steg var då att plugga in telefonen, vilket jag gjorde och så väntade jag på att den lilla rutan med valmöjligheter som jag är van vid skulle ploppa upp.
Jag tänkte att det måste ju gå smidigt eftersom att båda produkterna är apple, men inte då :(
Här sitter jag fortfarande och väntar på min lilla ruta som inte vill dyka upp :(
Självklart har jag försökt hitta någon liten knapp som ska vara rätt men den hittar jag inte heller!
Nej min sambo får nog ha en liten guidad tur med mig imorgon när han kommer hem :P
Slänger in en gammal bild från Thailand så länge. Tänk om vi fick ha sommar lite längre!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Absolut gumman! Imorgon kanske? Jag är "ledig" så på efm kanske?

2011-09-15 @ 16:29:25
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0