Mina presenter

Nu vet jag hur jag får in bilderna så jag har ett problem mindre :)
Dock så vet jag inte riktigt vilket program jag ska använda mig av till designen så jag får nog vänta tills sambon kommer hem.
Jag vill ju inte ladda ner en massa skräpprogram heller.
Jag har hittat en cykel med som jag vill ha. Butiken hade en sån kvar och jag får inte tag på min sambo så jag kan inte åka och titta på den :(
Dessutom har dom stängt imorgon med så jag är inte jätteglad.
Här kommer iaf bilderna på mina andra presenter som jag fick :)
Här är ett pussel som man inte riktigt vet hur det ska se ut. Det är ganska svårt men väldigt roligt :)
Dom här fina godisburkarna fick jag av mina gulliga grannbarn :)



3 fina orkidéer fick jag



En slags fontän som man kan ha inne som prydnad.



2 par sköna Björn Borg-trosor



Swarovski halsband och örhängen, bilden vart visst väldigt mörk men jag orkade inte ta en ny :P



2 olika böcker (tro inte att jag kommer bjuda på mat varje dag halv åtta nu.)



En kristallskål

Jag fick även tre presentkort på, H&M, Gina tricot och Stadium men dom glömde jag visst fota :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0