Länge sen sist

Nu äntligen har jag en dator som jag kan blogga ifrån.
Jag ska försöka komma igång och uppdatera lite bättre :)
Annars så har jag börjat vikariera här i Linköping och jag får jobb nästan varje dag så jag har fullt upp!
Förutom det har jag lite andra spännande projekt på gång som jag tyvärr inte kan berätta nåt om innan det är helt klart ;) Jag var på ett möte om det idag och än så länge ser allt väldigt bra ut :)
Nu blev ni allt lite nyfikna va? ;)
Tyvärr har jag inte lagt in några bilder på den här datorn men jag tänkte mig att jag skulle skapa en egen mapp som jag snabb ska fylla.
Nu ska jag återgå till mitt wordfeudspelande, det är sjukt vad lätt man kan fastna i saker och ting!

Kommentarer
Postat av: Signe

Kul att du har fått jobb, vad är det för nåt? Skönt att allt verkar gå så bra för dej =) Kram

2011-09-05 @ 19:00:53
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0