En trött jag...

Usch vad dålig jag är på att blogga!
Jag jobbar hela dagarna och när ja kommer hem är jag helt slut!
I ondsdags var det även tio år sedan min pappa gick bort och runt den tiden brukar jag inte alls vara på humör.
Mina bilder på presenterna har jag inte lagt ut för det saknas en present.
Jag fick nämnligen en cykel av min kära sambo :)
Gullig som han är så fick jag välja ut en själv vilket jag tänkte göra idag :) Så ikväll ska jag ha alla mina presenter samlade och då ska jag fota.
Jag har ännu inte berättat om mitt hemliga lilla projekt men jag tänkte avslöja hemligheten ikväll. Så alla nyfikna kan titta in lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Själv var man ju den första som fick veta vad ditt hemliga "projekt" är :D

2011-09-23 @ 18:39:58
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu måste jag snart sova ju...

2011-09-23 @ 21:59:32
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0